ضرورت اعمال محدودیت‌های سطح قرمز درشهرستان ملارد

ملارد (پانا) - با توجه به موقعیت جغرافیایی ملارد و مراودات ساکنین با شهرستانها و استان‌های همجوار اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی تاثیر چندانی بر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اعمال محدودیت‌های سطح قرمز درشهرستان ملارد

در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ملارد که به ریاست فرماندار شهرستان ملارد و با حضور اعضا در فرمانداری برگزارشد، سجاد برنجی فرماندار ملارد در سخنانی بیان کرد: شهرستان ملارد طبق اعلام وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در وضعیت نارنجی کرونایی است، اما نظر ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اعمال محدودیت‌های سطح قرمز است که این درخواست را رسما به ستاد مبارزه با کرونا استان ارسال کردیم.

او افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ملارد و مراودات ساکنین شهرستان با شهرستانها و استان‌های همجوار اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی تاثیر چندانی بر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نخواهد داشت.
برنجی اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی مشاغل سطح ۳ و ۴ بطور کامل تعطیل هستند و ادارات صمت، اتاق اصناف، اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی نظارت جدی بر اعمال محدودیت‌های اخیر را خواهند داشت و از شنبه اول آذر 99کارمندان اداراتی که مشمول محدودیت‌ها می‌شوند، باید با ظرفیت یک دوم در محل کار حاضر شوند.

فرماندار ملارد گفت: هرگونه امکانات زیرساختی لازم را، در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای افزایش انجام تست قرار خواهیم داد و محدودیت‌های بسیار جدی برای نقاطی که بصورت تفرجگاه در شهرستان ملارد تعریف شدند، اعمال خواهیم کرد و نیروهای بسیج، هلال احمر، داوطلب و... نیز به کمک پرسنل و کادر درمان شهرستان می‌روند.

او خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ملارد در قالب مجوز ستاد مبارزه با کرونا استان تهران مصوبات بسیار خوبی جهت ساخت و تکمیل مراکز درمانی شهر ملارد داشتند که به زودی وارد فاز عملیاتی خواهدشد و برخورد با واحدهای صنفی متخلف شدت خواهد گرفت و با دستور مقام قضایی به سرعت جریمه و پلمب خواهند شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار