دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در زاهدان پایان یافت

زاهدان (پانا) - دوره سه روزه مقدماتی تربیت مدرس خبرگزاری پانا در زاهدان پایان یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در زاهدان پایان یافت

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه دوره مقدماتی تربیت مدرس پانا که در اردوگاه فاطمه زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: این دوره آغاز مسیری مهم در جهت رسیدن به هدف نهایی بسته تحولی جدید سازمان دانش آموزی یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان و پرورش خبرنگاران فعال در همه مدارس استان است.
محمود همت افزود: تربیت مدرسان خبرنگاری سرمنشا تربیت نسل رسانه ای از میان جمعیت دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان است و شرکت کنندگان در این دوره از این پس وظیفه ای خطیر برعهده خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان از جمله اهداف سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی پیش روست که پس از طی دوره تکمیلی تربیت مدرس در شهرستان ها و مناطق استان و با استفاده از ظرفیت مدرسان استانی برگزار خواهد شد.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری برای آموزش ۲۰۰ دانش آموز خبرنگار برنامه ریزی شده است.
همت افزود: استعدادهای فراوانی در میان دانش آموزان سیستان و بلوچستان حتی در دورافتاده ترین نقاط وجود دارد که مدرسان خبرگزاری پانا باید نسبت به کشف و هدایت صحیح این استعدادها اهتمام ورزند.
گفتنی است مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در پایان این مراسم در حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از شرکت کنندگان در دوره تربیت مدرس پانا با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار