ترویج فرهنگ بسیجی برای حل مشکلات، اولویت اصلی صداوسیماست

بوشهر(پانا)_ مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت ترویج فرهنگ بسیجی به عنوان یک فرهنگ راهگشا برای حل مشکلات کشور اولویت اصلی صدا و سیما به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ بسیجی برای حل مشکلات، اولویت اصلی صداوسیماست

به گزارش روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ، سیدحسین ناظر در نشست مشترک هفته بسیج با حضور جمعی از مدیران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار کرد: بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و گام دوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشته و ترویج فرهنگ بسیجی از اولویت‌های اصلی صدا و سیما است.
وی افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر در هفته بسیج امسال بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه رسانه‌ای در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.
این مقام مسئول اضافه کرد: از این میزان برنامه، ۶هزار و ۵۰۰ دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، سه هزار دقیقه در حوزه سیما و ۵۰۰ دقیقه در حوزه خبر و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام هم در این نشست از برنامه‌ریزی برای بیش از هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین» از جمعه 30 آبان شروع و تا پنج شنبه 6 آذر ادامه دارد که در این هفته برنامه‌های متنوعی در سراسر استان برگزار می‌شود.
سرهنگ عبدالرضا دشتی اظهار کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی در دشتستان و دشتی، جشنواره فیلم و سرود‌های مقاومت و رونمایی از سرود سردار دل‌ها از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج امسال هستند.
وی افزود: کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس، افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان ساخته شده به همت سپاه، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه‌ها با مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی دوره کرونا نیز از جمله برنامه‌های شاخصی هستند که قرار است در هفته بسیج در استان بوشهر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار