نخستین دوره تربیت مدرس کشوری خبرگزاری پانا با آموزش فن مصاحبه و تجلیل از مدرسین پایان یافت

یاسوج (پانا) - آخرین روز از نخستین دوره مقدماتی تربیت مدرس کشوری خبرگزاری پانا با موضوع آشنایی با فنون مصاحبه و تجلیل از مدرسین به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نخستین دوره تربیت مدرس کشوری خبرگزاری پانا با آموزش فن مصاحبه  و تجلیل از مدرسین پایان یافت

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا معتبر ترین و تنها خبرگزاری رسمی وابسته به آموزش و پرورش است اظهار کرد: مهم ترین هدف این خبرگزاری تربیت دانش آموز خبرنگار است.

او گفت: شعار خبرگزاری پانا در ابتدا تربیت حداقل یک دانش آموز خبرنگار در مدرسه بود اما این خبرگزاری فراتر از این هدف پیش رفته و در حال عملیاتی کردن شعار هر کلاس یک خبرنگار و هر دانش آموز یک خبرنگار است.

سید نظام مرادی افزود: هدف از برگزاری دوره تربیت مدرس نیز افزایش توانایی و مهارت شما مدرسین جهت شناسایی و کشف استعدادهای دانش اموزان علاقمند به خبرنگاری و یاد دادن آموزش های لازم به آنان است.

او با اشاره به اینکه در صورت موفقیت در آزمون پایانی گواهی دوره مقدماتی تربیت مدرس خبرنگاری و کارت معتبر مدرس خبر صادر می‌شود خطاب به مدرسین استان گفت: با آمادگی کامل در آزمون تستی و عملی که در هفته های آینده برگزار می شود شرکت کنید زیرا در صورت موفقیت در دوره مقدماتی مجوز حضور در دوره بعدی (تکمیلی و تخصصی) را به دست خواهید آورد.

در ابتدای این مراسم مسئول خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فرهنگیانی که به عنوان مدرس در دوره حضور یافتند اظهار کرد: برنامه ریزی های خوبی از سوی خبرگزاری پانای مرکز جهت برگزاری مطلوب این دوره انجام گرفت اما با توجه به اینکه تمام کلاس‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد وجود برخی از مشکلات و گاها کیفیت نامناسب صدا و تصویر و قطع اینترنت باعث میشد که نتوانیم از مطالب ارایه شده بهره مناسب را ببریم .

صمد احسانی با بیان اینکه برخی از این مشکلات به دلیل عدم زیر ساخت های مناسب و کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در استان بود گفت: امیدوارم سازمان دانش آموزی کشور جهت رفع این مشکلات به استانهای کم برخوردار توجه ویژه ای کند و مساعدت های لازم را در این زمینه انجام دهد.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان در دوره تربیت مدرس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار