امضای دفتر یادبود قربانیان دانشگاه کابل از سوی انجمن اسلامی مدرسین

تهران (پانا) - دبیرکل و چهار عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با حضور در سفارت افغانستان در تهران ضمن ابراز همدردی با مردم افغانستان دفتر یادبود جان‌باختگان حمله تروریستی به دانشگاه کابل را امضا کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای دفتر یادبود قربانیان دانشگاه کابل از سوی انجمن اسلامی مدرسین

به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، محمود صادقی دبیرکل به اتفاق چهار نفر از اعضای شورای مرکزی این تشکل اصلاح‌طلب با حضور در سفارت افغانستان دفتر یادبود جان‌باختگان فاجعه حمله تروریستی به دانشگاه کابل را امضا کردند.

در این دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی انجمن مدرسین ضمن عرض تسلیت به سفیر افغانستان و اعلام انزجار از اعمال تروریستی گروههای افراطی لوح تسلیت انجمن خطاب به رییس دانشگاه کابل را تقدیم سفیر کردند.

عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در تهران از ابراز همدردی اعضای انجمن سپاسگزاری کرد و ضمن اشاره به پیوندهای فرهنگی تاریخی میان دو ملت ایران و افغانستان، از حضور تعداد زیادی از دانشجویان افغان در دانشگاه‌های مختلف ایران ابراز خرسندی و خواهان ایفای نقش فعال اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در توسعه روابط علمی و فرهنگی میان دانشگاه‌های ایران و افغانستان شد.

سه مهاجم مسلح روز دوازدهم آبان با ورود به دانشگاه کابل، شماری از دانشجویان این دانشگاه را به رگبار بستند که در پی این حادثه مسلحانه تروریستی بیش از ۲۰ دانشجو کشته و دست‌کم۴۰ تن نیز زخمی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار