آموزش مجازی و مشکلات آن

اصفهان(پانا) _ حمید نقی زاده دبیرعلوم تجربی دبیرستان امیرکبیر و سرگروه درس علوم تجربی استان اصفهان در خصوص شیوه آموزش مجازی عنوان کرد چند روز بعد از تعطیلی مدارس ،معلمین دبیرستان امیرکبیر فعالیت و آموزش مجازی در پیام رسان های مختلف را آغاز کردند و اجازه ندادند که دانش آموزان از آموزش عقب بمانند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی و مشکلات آن

نقی زاده به عنوان یکی از معلمانی که با مشکلات آموزش مجازی روبه روست، در گفت و گو با پانا بیان کرد: سعی معلمین دبیرستان امیر کبیر در این بود که از پیام رسان های داخلی استفاده کنند.

وی در خصوص معایب و مزایای آموزش مجازی گفت: آموزش مجازی شیوه های مختلفی دارد. در مدرسه امیر کبیر بیشتر از آموزش الکترونیکی غیر همزمان استفاده می شود.

نقی زاده در مورد مزایای این روش گفت: با این روش آموزش در هر زمان و هر مکان قابل انجام است. امکان تکرار آموزش وجود دارد. ارتباط بین معلم و شاگرد (البته با تاخیر) وجود دارد.

وی یکی از معایب این طرح را عدم امکان دریافت بازخورد به صورت آنی عنوان کرد.

نقی زاده افزود: باتوجه به فعالیت ها، غیبت های ثبت شده و نوع گویش در گروه های درسی برای دانش آموزان نمرات انظباطی لحاظ می‌شود.

دبیر علوم تجربی دبیرستان امیرکبیر در خصوص برگزاری آزمون های آنلاین توضیح داد: برگزاری آزمون های مجازی شیوه های مختلفی اعم از برگزاری آزمون در گوگل فرم، سایت کوییز ۲۴، پیام رسان شاد، پرسش های کلاسی و سایت های مختلف دارد.

وی درمورد تشکیل جلسات اولیا و مربیان و مشاوره تحصیلی پایه نهم عنوان کرد: دبیرستان امیر کبیر سعی دارد که در فضای اسکای روم جلسات اولیا مربیان را تشکیل بدهد. البته مشاوره در خصوص انتخاب رشته پایه نهم از اول سال تحصیلی آغاز شده است.

خبرنگار :رضا قره خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار