رئیس کمیته امداد: برای کمک به هیچ نیازمندی خط قرمز نداریم

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد نمی‌توانیم نسبت به مسائل و مشکلات محرومان و نیازمندان بی‌تفاوت باشیم، زیرا برای کمک به این قشر از جامعه و زمین خورده‌ها خط قرمز نداریم.

کد مطلب: ۱۱۳۹۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته امداد: برای کمک به هیچ نیازمندی خط قرمز نداریم

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری در آیین رونمایی از برنامه ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان این وزارتخانه برگزار شد، افزود: برای رسیدن به مسائل و مشکلات نیازمندان جامعه باید اول به خود برسیم و سوز دل اسلامی ایجاد کنیم تا بتوانیم با عشق به خدا به مردم خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به این امر شناسایی ریشه هایی است که مانع توانمندسازی مددجویان می‌شود و پس از شناسایی آنها باید برای رفع آن تلاش کنیم.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی نمی توانیم چشمان خود را نسبت به مسائل و حوادث و مشکلات و به خصوص مسائل اقتصادی جامعه ببندیم زیرا که شب اول قبر باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

بختیاری با تاکید بر اینکه باید زبان انسان هایی باشیم که نمی‌توانند فریاد بزنند، ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات روزمره مسئولیت ما در قبال این قشر از جامعه بیش از پیش شده است.

رئیس کمیته امداد خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شما می‌خواهم به عنوان رئیس شورای عالی فرهنگی کشور برای برخی مسائل که در دامن زدن به مسائل و مشکلات اقتصادی این بخش از جامعه در فضای مجازی نقش دارند، فکری بکنید.

بختیاری با بیان اینکه تاکید مقام عظمای ولایت نیز توجه هر چه بیشتر و رسیدگی به نیازمندان است، گفت: فرقی ندارد نیازمندان از چه قشری و آیین و یا مذهبی باشند بلکه باید ما دستگیر آنان باشیم و به آنها رسیدگی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار