معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری:

در طرح «تدبیر» برنامه سالانه مدارس مدون می‌شود

شهرری(پانا)- معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس ابتدایی که با حضور مدیر آموزش و‌ پرورش این منطقه برگزار شد، به تبیین و تشریح طرح «تدبیر» در سطح این منطقه پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۳۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
در طرح «تدبیر» برنامه سالانه مدارس مدون می‌شود

جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس ابتدایی با حضور محسن نوروزیان مدیر آموزش و‌ پرورش ناحیه یک شهرری، موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی و سمیه میری کارشناس مسئول آموزش دبستانی برگزار شد.
محسن نوروزیان مدیر آموزش و‌ پرورش ناحیه یک شهرری در این جلسه اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی جاری به دلیل شرایط خاص کرونایی و تعطیل بودن تهران و عدم هماهنگی بین مدارس جهت بازگشایی، مشکلاتی در این رابطه بوجود آمده بود که با تبیین و اجرای شیوه‌نامه بازگشایی مدارس و طرح برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه سال تحصیلی در این جلسه، اینگونه مسایل دیگر رخ نخواهد داد.
موسی صدیقی، معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت بین اولیا و مربیان مدارس و استراتژی‌های لازم در این خصوص گفت: ارتباط مستمر بین اولیا با کادر مدرسه منجر به ارایه راهکار‌هایی کاربردی جهت رفع مشکلات دوسویه در دوران سخت آموزش‌های غیر‌حضوری می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری افزود: طرح «تدبیر» به عنوان تنها برنامه ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی و چارچوب تنظیم تفاهم نامه‌های دوره ابتدایی در سطح استان، مناطق و مدارس است.
او ادامه داد: با توجه به اینکه در دو ماه آخر فصل تابستان و ابتدای سال تحصیلی جدید، برای مقطع ابتدایی معاونی معرفی نشده بود، متاسفانه مدیران مدارس نتوانسته بودند در رابطه با مسایل این مقطع از جمله طرح «تدبیر» که در آن برنامه سالانه مدارس مدون می‌شود، تصمیم‌گیری کنند. این جلسات جهت هم‌افزایی بیشتر بین همکاران در شش قطب و در روزهای متوالی برگزار خواهد شد که در هر جلسه یک قطب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و امید داریم نتایج پربار‌ی با هدف رفع موانع موجود کسب کنیم.
صدیقی همچنین در مورد تهیه بسته‌های آموزشی ویژه مدارس کم برخوردار، نحوه بازدید و نیز نظارت‌های سازمانی و مجازی متناسب با شرایط خاص کنونی توضیح داد و به سوالات مدیران مدارس پیرامون بخشنامه‌ها و اقدامات لازم جهت انجام طرح«تدبیر» پاسخ داد.
همچنین سمیه میری کارشناس مسئول آموزش دبستانی در مورد راهکارهای خاص جهت تدریس و آموزش در بستر فضای مجازی و تدریس اورژانسی ویژه شرایط آموزش غیر‌حضوری و نحوه ارزشیابی در فضای مجازی و نرم‌افزار شاد پرداخت.
در پایان این جلسه مدیران مدارس به بررسی و تبیین مشکلات موجود در مدرسه و محدودیت‌هایی که در شرایط فعلی ایجاد شده پرداختند و محسن نوروزیان ضمن استماع معضلات و مشکلات مدارس از زبان خود مدیران، به پاسخگویی و ارایه راهکار جهت رفع مشکلات پرداخت.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار