تاکید استاندار تهران بر ارائه خدمات ضروری به مردم در ایام دورکاری دستگاه‌های اجرایی

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به لزوم تشریک مساعی دستگاه های اجرایی برای اجرای محدودیت های کرونایی تاکید کرد که دورکاری در شهرهای نارنجی و قرمز استان تهران، ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار تهران بر ارائه خدمات ضروری به مردم در ایام دورکاری دستگاه‌های اجرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی از اول آذرماه در شهرهای نارنجی دورکاری ۵۰ درصدی و در شهرهای قرمز دورکاری دو سوم کارمندان اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: حفظ سلامت شهروندان اولویت اصلی است، از اینرو اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونایی پیگیری می شود تا بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: تشریک مساعی لازم در دستگاه های اجرایی انجام شود تا دورکاری کارمندان تاثیری در خدمت رسانی به مردم نداشته باشد، ضمن اینکه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی توسط دستگاه های اهمیت مضاعفی دارد.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: با تفکیک اقدامات ضروری و غیرضروری دستگاه ها بایستی زمینه کمترین حضور کارمندان و بالاترین راندمان کاری فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار