تقدیر از اهالی کتاب در هفته کتاب و کتاب خوانی

لاهیجان (پانا) - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته کتاب و کتابخوانی از نویسنده کوچک لاهیجی، کتابفروشی و ناشر فعال لاهیجان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از اهالی کتاب در هفته کتاب و کتاب خوانی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ضمن دیدار با یک نویسنده نوجوان، کتابفروشی شهر کتاب و انتشارات الهام اندیشه از تلاش های آنها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر و تشکر کرد.

با توجه به نقش پررنگ کتابفروشی ها در ترویج فرهنگ کتاب خوانی متولی فرهنگ شهرستان در هفته کتاب و کتاب خوانی به دیدار کتابفروشی "شهر کتاب" رفت و از همکاری مدیریت و کارکنان این مجموعه فرهنگی به دلیل تخفیف های فصلی و عیدانه و همچنین همکاری در تهیه کتاب های جام باشگاه های کتاب شهرستان تقدیر کرد.

همچنین دفتر انتشارات الهام اندیشه به مدیریت پیام یوسفی به دلیل فعالیت گسترده در نشر کتاب در سطح شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه این دیدار مدیریت فرهنگی شهرستان با حضور در منزل زینب صادقی نویسنده ده ساله کتاب «من طلای سبز لاهیجان هستم» از وی به دلیل علاقه و پشتکار در نویسندگی و پژوهش قدردانی کرد.

در هفته کتاب و کتابخوانی سال 99 به دلیل همه گیری بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های میدانی و همایشی این اداره در حوزه کتاب و کتابخوانی تحت الشعاع قرار گرفت و برنامه دیدار از مروجین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از محدود برنامه هایی بود که با رعایت پیمان نامه های بهداشتی این بیماری اتفاق افتاد. سایر برنامه های با تولید محتوا در فضای مجازی همچنان دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار