یک کشته و ۵ زخمی در حمله موشکی به منطقه سبز بغداد

تهران (پانا) - ستاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که در حمله موشکی سه‌شنبه شب به منطقه سبز در مرکز بغداد یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
یک کشته و ۵ زخمی در حمله موشکی به منطقه سبز بغداد

به گزارش العالم، در بیانیه ستاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق درباره جزئیات حمله آمده است: هفت موشک شلیک شد که چهار فروند آن به منطقه سبز اصابت کرد و سه موشک دیگر نیز در خارج از این منطقه فرود آمد.

این ستاد افزود: یکی از سه موشک یاد شده در نزدیکی مجتمع پزشکی و دیگری به ورودی پارک الزوراء اصابت کرد و سومین موشک در آسمان منفجر شد.

براساس این بیانیه، محل شلیک این موشک‌ها خیابان «الضغط» در محله «الامین الثانیه» بغداد بود که به کشته شدن یک کودک و زخمی شدن پنج نفر دیگر منجر شد که همگی غیرنظامی هستند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحقیقات در این باره را آغاز کرده‌اند.

کانال «صابرین نیوز» سه‌شنبه شب اعلام کرده بود که گروه «اصحاب الکهف» مسئولیت حمله به پایگاه نظامی در سفارت آمریکا را برعهده گرفته و این عملیات بعد از آن صورت گرفت که نیروهای آمریکایی دوشنبه شب سه نفر از اعضای این گروه را در شهر فلوجه بازداشت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار