راه اندازی نمایشگاه مجازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه ۳

تهران (پانا) - نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با محوریت کانون یاریگران زندگی در شبکه شاد هم زمان با روز کودکان و نوجوانان، با شعار سواد رسانه ای برای خود مراقبتی با نام «از خودت مراقبت کن» راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی نمایشگاه مجازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه ۳

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، نمایشگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در شبکه شاد به آدرس @yarigaranshad3 از روز سه شنبه 27 آبان الی 30 آذرماه 99 درحال برگزاری است. این نمایشگاه مجازی برای بازدید، دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه، والدین و همکاران، افتتاح و راه اندازی شده است.
در این نمایشگاه مجازی، علاوه بر راه اندازی غرفه‌های تخصصی در زمینه اعتیاد و آسیب های اجتماعی، به معرفی اجمالی طرح کانون یاریگران زندگی، نحوه عضویت و فعالیت در کانون و همچنین منابع دریافت خدمات مرتبط با پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی و دسترسی به انواع محتواهای آموزشی پرداخته شده است.
فیروز یار محمدی، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 3 یادآور شد: در این نمایشگاه مجازی، آسیب های اجتماعی به زبان تصویر، فیلم، پیام ها و اسلاید های آموزشی نمایش داده می شود و دانش آموزان با مهارت های زندگی از جمله مهارت نه گفتن، اعتماد به نفس، رفتارهای پر خطر، دوست ناباب، خطرات مصرف خود سرانه دارو، خود مراقبتی، تاثیر دوست خوب در زندگی، چگونه سالم زیستن و نشاط سالم آشنا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار