گرامی داشت هفته بسیج در نیشابور با رویکرد مجازی

نیشابور(پانا)- جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور با هدف بزرگداشت این هفته برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گرامی داشت هفته بسیج در نیشابور با رویکرد مجازی

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به نقش بی بدیل و ارزشمند بسیج در طول انقلاب، گفت: در حالی هفته بسیج را آغاز می کنیم که به دلیل شرایط بیماری کرونا به ناچار تغییراتی در گرامی داشت آن خواهیم داشت.

علیرضا کلیدری با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مختلف در این هفته، افزود: موضوع بسیج یک موضوع همگانی و کلی است و نگاه ما باید تکلیف محور باشد. بسیج همواره نقش آفرین بوده و ثابت کرده که همواره پای آرمان های نظام و انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های تبیین شده در حوزه شهرستان، برنامه هایی نیز در آموزش و پرورش مدیریت شده است، در هفته بسیج، هفت رزمایش با هفت محور پیش بینی شده که با استفاده از بستر شاد و سایر ابزار موجود، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این هفته دو هزار دلنوشته دانش آموزی به سردار سلیمانی به نمایش گذاشته می شود، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب در سه محور ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، برگزاری دوره عمومی مجازی با حضور اساتید مجرب ویژه اعضای بسیج دانش آموزی، برپایی یادواره شهدای مجازی در مجموعه دبیرستان شاهد مالک اشتر، برگزاری محافل انس با قران به صورت مجازی، فضا سازی محیط اداره و مدارس متناسب با این هفته، مسابقات مختلف دانش آموزی و ترویج سبک زندگی مقام معظم رهبری، از جمله برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار