جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش زبان و ادب فارسی و آموزش فیزیک» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه‌های رشد «آموزش زبان و ادب فارسی و آموزش فیزیک» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش زبان و ادب فارسی و آموزش فیزیک» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

یکصد و ‌سی‌امین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش زبان و ادب فارسی (دوره سی و چهارم، پاییز 1399) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی رشد، ویژه معلمان، دانشجو معلمان، دبیران ادبیات فارسی و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 منتشر شد.

مخاطبان فصلنامه رشد آموزش زبان و ادب فارسی مطالبی از جمله ادبیات و گام دوم/ راه کارهای جذابیت افزایی به تدریس ادبیات/ نقش قصه و تأثیر آن در یادگیری / تأیید کاربرد روش بین رشته ای در میان پژوهش های فروسی شناسی از سال 1357 تا 1387 /نقدی بر بلاغت سنتی / معرفی کتاب درباره مانایی و ... را می‌خوانند.

همچنین یکصد و بیست و هفتمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش فیزیک (دوره سی و ششم، پاییز 1399) از گروه فصلنامه‌های علوم پایه و فنی رشد برای معلمان، دانشجو معلمان، دبیران فیزیک و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد.

در این شماره از رشد آموزش فیزیک مطالبی از جمله: تدریس یویویی در فضای مجازی / پسران موسی شاکر خراسانی / مطالعه ساختار و عملکرد باتری در خودروهای الکتریکی / نخ از کجا پاره می ‌شود؟ / آموزش فیزیک با دست خالی / گفت ‌وگو با دکتر محسن اعرابی، مدیر بخش پزشکی هسته ‌ای بیمارستان شهید رجایی کرج و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش زبان و ادب فارسی به سردبیری دکتر محمدرضا سنگری و فصلنامه رشد آموزش فیزیک به سردبیری احمدرضا اعرابی و با نظارت دفتر انشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت دریافت نسخه چاپی این مجلات می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنند.:

1. مراجعه به سایت www.roshdmag.ir؛ و ثبت‌نام در این سایت؛ مراجعه به بخش فروش و اشتراک؛ انتخاب مجله مورد نظر (به صورت تک شماره و یا دوره‌ای) و ثبت سفارش؛ پرداخت آنلاین از طریق سایت.

2. مراجعه به مدیران مدارس سراسر کشور و ثبت درخواست مجلات رشد؛

3. تماس با واحد بازرگانی مجلات رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با شماره تلفن 88867308 - 021 نسبت به اشتراک و خریداری مجلات اقدام نمایند .

همچنین آرشیو تمام مجلات رشد از طریق لینک https://www.roshdmag.ir/u/22h قابل دریافت می‌باشد. (لینک آرشیو مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 فایل PDF تمام مجلات رشد در این بازه زمانی به صورت رایگان در سایت منتشر شده‌ است.)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار