با حضور رئیس اداره سنجش معاونت سوادآموزی استان:

جلسه راهبران سواد آموزی شهرستان بویراحمد در مورد چگونگی نظارت بر سامانه استعلام برگزار شد

یاسوج (پانا) - جلسه راهبران سواد آموزی شهرستان بویراحمد در مورد چگونگی نظارت بر سامانه استعلام و دوره ضمن خدمت به میزان ۴۰ ساعت با حضور رئیس اداره سنجش معاونت سوادآموزی استان و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه راهبران سواد آموزی شهرستان بویراحمد در مورد چگونگی نظارت بر سامانه استعلام  برگزار شد

در ابتدای این جلسه رییس اداره نهضت سواد آموزی بویراحمد اظهار کرد: تعامل و همکاری بهترین امر در آموزش بی سوادی است.
اسکندر احمدی افزود: انتظار داریم احترام متقابلی بین کادر اداری، راهنما، مسئولان و آموزشیاران سوادآموزی جهت پیشبرد برنامه ها برقرار باشد.
در ادامه کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی نهضت سواد آموزی بویراحمد نکاتی را در مورد نظارت بر کار مراکز یادگیری محلی و نحوه برگزاری دوره سوادآموزی بیان کردند.
محمد علی پناهنده ضمن تاکید بر تعامل بین مجموعه سواد آموزی، وجدان را بالاترین محکمه خواند و گفت: ما باید صداقت و درستکاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
رئیس اداره سنجش معاونت سوادآموزی استان نیز با اشاره به وظایف و حیطه کاری مسئولین سوادآموزی اظهار کرد: ایجاد انگیزه بهترین عامل مشارکت در امر سواد آموزی است.
محمد جلیل فر گفت: راهبران سودآموزی سفیران آموزش و پرورش در بین خانوادها هستند.
در پایان جلسه جهاندیده از راهنمایان باسابقه به نمایندگی از راهبران نهضت سوادآموزی درباره چگونگی تشکیل و تائید پرونده ها توضیحاتی ارائه کرد.
لازم به ذکر است این جلسات در سال های گذشته به صورت استانی تشکیل می شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بصورت شهرستانی ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار