مهلت شش ماهه مشترکین پرمصرف برق برای اصلاح رفتار

بجنورد (پانا ) - مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی عنوان کرد که مشترکین پر مصرف تا ابتدای فروردین ماه سال آینده الگوی مصرف خود را تغییر دهند .

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مهلت شش ماهه مشترکین پرمصرف برق برای اصلاح رفتار

به گزارش پانا ، علیرضا صبوری مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در روز سه شنبه و به صورت وبینار برگزار شد گفت : طرح ملی برق امید که از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرایی شده است مشترکین خانگی را به سه گروه مشترکین کم مصرف ، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم بندی میکند .
صبوری در توضیح این طرح افزود : مشترکینی که مصرف ماهیانه ایشان تا ۸۰ کیلوبایت ساعت باشد ، مشترکین کم مصرف و ۸۱ تا ۲۰۰ کیلو بایت ساعت مشترکین خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلو بایت ساعت مشترکین پر مصرف خواهند بود .
مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در ادامه بیان داشت : مشترکین کم مصرف از بخشودگی ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی برخوردار می شوند و مشترکین خوش مصرف بدون مبلغ تشویقی و تنبیهی و همچون روال سابق خواهند بود .
صبوری با اشاره به اینکه مشترکین پر مصرف می بایست در بازه زمانی شش ماهه که از آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت تغییر الگوی مصرف دهند گفت : مشترکین پر مصرف علاوه بر ۱۶ درصد افزایش ماهیانه مشمول افزایش ۱۰ درصدی بهای تعرفه سالانه خواهند شد .
وی تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان خانگی به شیوه مصرف برق و حفظ محیط زیست را از اهداف این طرح خواند و گفت : ابزار های تشویقی راهی برای اصلاح رفتار مصرف برق خواهد بود .
صبوری ضمن تشریح شرایط کرونایی ابراز داشت : از شنبه هفته آینده که محدودیت های جدید کرونایی آغاز خواهد شد کلیه خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری خواهد بود .
وی افزود : سامانه تلفنی ۱۲۱ و ۱۵۲۱ ، اپلیکیشن برق من ، وبسایت شرکت مدیریت توزیع برق ، دفاتر پیشخوان دولت و سامانه پیامکی راه های ارتباطی و‌خدمات رسانی این شرکت در شرایط جدید کرونایی خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار