وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

آزادراه قزوین - رشت؛ یکی از پروژه های فاخر مهندسی

تهران ( پانا) - وزیر راه و شهرسازی، پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت را یکی از پروژه های فاخر مهندسی دانست و گفت ۷۰ درصد مسیر را پل و تونل تشکیل می دهد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آزادراه قزوین - رشت؛ یکی از پروژه های فاخر مهندسی

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه قزوین - رشت در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت باقی مانده این پروژه، اظهار کرد: پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت گلوگاه این آزادراه است که به عنوان مطالبه مردمی چند سال به طول انجامید.

وی تکمیل این پروژه را تکلیف وزارت راه و شهرسازی دانست و افزود: موظف هستیم با حل مسائل پیرامون قطعه ۸.۲ کیلومتری باقی مانده از آزادراه قزوین رشت از طریق طراحی مهندسی خاص و رعایت همه جوانب، این پروژه را تکمیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی، تکمیل پروژه مذکور را موجب تکرار نشدن ترافیک سنگین این ناحیه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه پروژه مذکور بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

اسلامی، با اشاره به اهتمام استاندار گیلان برای حل مسائل و رفع موانع باقی مانده پروژه مذکور، عنوان کرد: در زمان بندی گفته شده این پروژه اجرا خواهد شد و قبل از پایان دولت، مردم از این مسیر استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای تکمیل قطعه باقیمانده نسبت به کل هزینه پروژه قزوین - رشت خیلی بیشتر است، خاطرنشان کرد: تا اتمام کار باید ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه کنیم، زیرا مسیر سختی است و پل های بزرگ و تونل ها متعدد دارد. در واقع ۷۰ درصد مسیر را پل و تونل تشکیل می دهد.

وزیر راه و شهرسازی، پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت را یکی از پروژه های فاخر مهندسی دانست و یادآور شد: بهترین شرکت های پیمانکاری ممتاز کشور در حال اجرای این پروژه هستند و یادگار دولت تدبیر و امید برای مردم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار