اجرای طرح ایران مهربان در آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - کمک‌های مادی ومعنوی به ایتام از جمله فضایل اخلاقی و انسانی هر فرد است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ایران مهربان در آموزش و پرورش اسلامشهر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در رابطه با هدف از اجرای طرح ایران مهربان (هرکارمند حامی یک فرزند معنوی) که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا خواهدشد، را پذیرش مسئولیت اجتماعی و نهادینه شدن فرهنگ نوع دوستی در جامعه دانست.

او افزود: کمک‌های مادی ومعنوی به ایتام از جمله فضایل اخلاقی و انسانی هر فرد است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.

بنار با اشاره به جزئیات این طرح، بیان کرد: در این طرح هر کارمند می‌تواند با اختصاص قسمتی از حقوق ماهیانه خود به خانواده یا یک فرزند یتیم کمک کند و در این صورت با دریافت شماره حساب، ماهیانه هر مبلغی را که در توان دارد به فرد مددجو کمک کند.

او با تاکید بر اینکه به صورت تجمیعی نیز می‌توان در این طرح مشارکت کرد، تصریح کرد: در این صورت مبلغ مورد نظر توسط اداره از حقوق همکار کسر و به حساب مددجو واریز می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به ثواب اخروی این حرکت ارزشمند و انسانی خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاران محترم با مشارکت خوب در این طرح بتوانند بخش کوچکی از نیازهای این مددجویان را مرتفع کنند و قطعا" چنین حرکت انسانی تاثیرات مثبتی بر سلامت روح و روان خود فرد نیز به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار