در امتداد رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش رودبار قصران (منطقه1)

تهران(پانا)-آموزش و پرورش رودبار قصران (منطقه1) با همکاری سپاه، بسیج دانش آموزی و ستاد نماز جمعه، رزمایش مواسات و کمک مومنانه برگزارکردند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
در امتداد رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش رودبار قصران (منطقه1)
با همت آموزش و پرورش رودبار قصران (منطقه1)، ستاد نماز جمعه، سپاه، بسیج دانش آموزی در پی انتشار ویروس منحوس کرونا و مشکلات بوجود آمده برای بعضی از هموطنان و با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه به محرومین و نیازمندان ، رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ی اوشان برگزار شد.
این بسته ها که شامل مواد غذایی مورد نیازخانواده ها بود؛ بین دانش آموزان بی بضاعت، نیازمند وخانواده های نیازمند که قبلاً توسط بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان وسایر ارگان ها شناسایی شده بود، توزیع شد.
گفتنی است مدتی قبل با همت سید مجتبی حسنی، امام جمعه بخش رودبار قصران و با همکاری و مشارکت سید حبیب موسوی بخشدار رودبارقصران و آموزش وپرورش، مسئولین ادارات، نهادهای بخش و خیرین، "مجمع خیرین بخش رودبار قصران" تشکیل شده بود که علاوه بر کمک رسانی در بحران اخیر در مواقع لازم و ضروری دیگر نیز با مساعدت خیرین منطقه، همکاری ادارات و محوریت مساجد نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و تحویل آن به نیازمندان با حفظ کرامت ها اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار