صهیونیست‌ها خواستار تبدیل محوطه مسجدالاقصی به مدرسه یهودی شدند

تهران (پانا) - سازمان‌های تندروی رژیم صهیونیستی در پیامی به "امیر اوحانا" وزیر امور داخلی این رژیم، خواستار تبدیل محوطه‌های شرقی «مسجد الاقصی» به یک «مدرسه دینی یهودی» شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
صهیونیست‌ها خواستار تبدیل محوطه مسجدالاقصی به مدرسه یهودی شدند

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین امروز (سه شنبه) اعلام کرد که سازمان‌های تندروی صهیونیستی در پیامی به اوحانا وزیر امور داخلی این رژیم اشغالگر تقاضا کردند که به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه داده شود، در جریان تعرض به مسجدالاقصی، در محوطه‌های شرقی این مسجد اقدام به تاسیس مدرسه یهودی و فراگیری آموزه‌های «تلمودی» کنند.

بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست اینگونه تلاش می‌کنند تا این بخش از مسجد الاقصی را به یک مدرسه دائمی برای صهیونیستها تبدیل کنند.

رژیم صهیونیستی به هر شیوه‌ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی بین مسلمانان و یهودیان است که هدف اصلی از این اقدام، سیطره تدریجی و در نهایت تسلط کامل بر مسجد الاقصی و تخریب آن به منظور ساخت معبد کذایی یهود است.

این رژیم در همین راستا بیشتر دروازه‌های مسجدالاقصی را به روی مسلمانان بسته و روزانه به شهرک‌نشینان اشغالگر اجازه می‌دهد که آزادانه وارد این مسجد شده و آموزه‌های تلمودی را در داخل آن بجای بیاورند.

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی با وجود شیوع گسترده «ویروس کرونا» در اراضی اشغالی نه تنها متوقف نشده بلکه گسترده‌تر نیز شده و بعضا اعضای تندروی «کنست» (پارلمان) رژیم صهیونیستی هم شهرک‌نشینان را در تعرض به قبله نخست مسلمانان همراهی می‌کنند.

مراجع دینی اسلامی در قدس اشغالی تاکنون بارها نسبت به اهداف شوم دشمن صهیونیستی برای سیطره بر مسجدالاقصی هشدار داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار