جلسه هماهنگی اجراء و تحقق سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا

شهر ری(پانا) -فرماندار ری در جلسه هماهنگی اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از طریق ویدئو کنفرانس بر همراهی و مشارکت مردم در مقابله با کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی اجراء و تحقق سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا

در این جلسه که حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه بخشداران و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند، گفت: متاسفانه بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی، زنجیره انتقال بیماری کرونا و همچنین میزان ابتلا و فوتی این بیماری افزایش یافته و در این شرایط همراهی و مشارکت مردم در مقابله با کرونا موضوعی مهم و موثر است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در سراسر کشور بر مبنای وضعیت شهرها (زرد - نارنجی و قرمز) در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های شدیدتری از اول آذرماه اعمال خواهد شد.

با توجه به شرایط قرمز (پر خطر) در شهرستان ری محدودیت‌های جدید از موعد مقرر در این شهرستان اجرا می‌شود و از مردم شریف ری تقاضا می‌شود بمنظور حفظ سلامت خود و خانواده با محدودیت‌های درنظر گرفته شده همراهی لازم را داشته باشند.

خبرنگار:محمدجوادسلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار