برگزاری بیست ونهمین دوره مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن

اردبیل(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل ازبرگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن در سالتحصیلی 1400 ـ 1399 دراین استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست ونهمین دوره مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مسابقه درس هایی از قرآن به صورت هفتگی از شبکه های یک و قرآن پخش می شود، اجرای این برنامه توسط مدیران و مجریان نواحی و مناطق استان در سطح مدارس را در شرایط فعلی مهم برشمرد و عنوان کرد: این برنامه یکی از برنامه های خوب در تربیت دینی دانش آموزان می باشد که امسال بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد یا پیامکی پی گیری و اجرا می شود.

او این برنامه را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی در بین نسل نوجوان و جوان دانست و تاکید کرد در این دوره از مسابقات علاوه بر دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی نیز شرکت خواهند نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل همچنین از کسب رتبه شایسته تقدیر توسط دانش آموز محمد مهدی آقازاده در پویش سراسری احلی من العسل خبر دادوگفت: : این پویش سراسری در قالب های نماهنگ و کلیپ، عکس هیئت خانگی، مداحی نوگلان حسینی، پوستر و ... در فضای مجازی برگزار گردید و دانش آموز محمد مهدی آقازاده از استان اردبیل در رشته نماهنگ و کلیپ حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

او با بیان اینکه حضور دانش آموزان در این پویش برگرفته از تاثیر فرهنگ عاشورایی است، افزود: سوگواره احلی من العسل از مهم ترین برنامه ها در تربیت دینی دانش آموزان نوجوان و تاسی از شهید

سوگواره احلی من العسل یکی از برنامه های اداره قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی است که همه ساله در روز ششم محرم همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و امسال مطابق با شرایط کرونایی در نواحی و مناطق استان برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار