فرهنگی: ستاد ملی کرونا به فکر شرایط مجلس نباشد

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز هیات رئیسه درباره شرایط جدید تصمیم قطعی نگرفته است، گفت جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگی: ستاد ملی کرونا به فکر شرایط مجلس نباشد

محمدحسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران درباره اینکه با تعطیلی دو هفته‌ای کشور در نقاط حساسی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تعیین کرده است، مجلس چه رویکردی نسبت به این موضوع دارد، گفت: پیش از این مقرر شده بود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، جلسات کمیسیون‌های مجلس در چهار سالنی که در نظر گرفته شده است، برگزار شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری جلسات صحن نیز تاکید کرد: نماینده‌ای از هیات رئیسه مجلس مامور شده است در این زمینه با ستاد ملی مبارزه مذاکره کند. البته مجلس تصمیم‌هایی برای شرایط خاص گرفته است و از آنجا که قوه مقننه ذیل قانون اساسی است و ستاد ملی مبارزه با کرونا بالاتر از قانون اساسی نیست، اکثریت نمایندگان با این اصل موافق هستند که ستاد ملی مبارزه با کرونا در مبارزه با این ویروس به بقیه کشور بپردازد و به فکر شرایط مجلس نباشد.

فرهنگی ادامه داد: ولی مجلس از نظرات این ستاد برای روزهای آینده خود استفاده خواهد کرد و هنوز هیات رئیسه درباره شرایط جدید تصمیم قطعی نگرفته است ولی هفته آینده جلسات صحن با اکثریت نمایندگان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار