تشکیل کمیته حمایت از بیماران مبتلابه کووید-19در احمدآباد مستوفی

اسلامشهر (پانا) -طرح ردیابی و درمان بیماران کرونایی با محوریت تریاژ بیماران در منزل و با هدف کاهش انتقال بیماری درمنطقه احمد‌آباد مستوفی در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته  حمایت از بیماران مبتلابه کووید-19در احمدآباد مستوفی

در این جلسه که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر و سایر اعضای کمیته تشکیل شد از آغاز اجرای این طرح از بخش احمدآباد مستوفی و نحوه اجرای طرح بر اساس برنامه تدوین‌شده بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

فاطمه تاجیک در سخنانی به خلاصه‌ای به روند اجرای طرح اشاره کرد و افزود: در بخش اول اجرای این طرح با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته صیانت از قرنطینه و حمایت از بیماران مبتلابه کووید-۱۹ مشارکت و همکاری بخشداری، شورا، امام‌جمعه، سپاه و معتمدین محلی جلب شد.

او بیان کرد: در بخش اطلاع‌رسانی که از مهم‌ترین مرحله‌ها است، بایستی از کانال‌های ارتباطی و ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی استفاده کنیم که در این راستا نیز همکاری بخشداری، شورای شهر و شهرداری می‌تواند بسیار مؤثر باشند.

تاجیک تصریح کرد: در مرحله بعد با شناسایی و غربالگری بیمارانی که از این طریق در طرح مشارکت کرده‌اند با حضور همیاران سلامت به بیماران شناسایی ‌شده و خانواده‌های آنها با توجه به اولویت کمک‌های لازم انجام خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط و به خصوص مردم بتوانیم گام مؤثری در پیشبرد اهداف برنامه و قطع زنجیره بیماری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار