نشست سرگروهای کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ در شرایط ویژه کرونایی باید با استفاده از تمام توان و ابزارها در رشد و پیشرفت کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست سرگروهای کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، نشست غیرحضوری سرگروهای کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی و تفکر و سبک زندگی شهرستان ها و مناطق استان بوشهر با حضور رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سرگروه های استان و شهرستان ها و مناطق برگزار شد.

محمود حقدوست رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از خدمات و تلاش سرگروه‌ها در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی گفت: کسب رتبه دوم کشوری در سال تحصیلی مدیون تلاش‌های صادقانه سرگروه‌ها و دبیران استان است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: همه ما در این شرایط ویژه باید با استفاده از تمام توان و ابزارها در رشد و پیشرفت کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کنیم.

حقدوست ادامه داد: سرگروه‌ها برای ارزیابی عملکرد مربیان و معاونین پرورشی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و همچنین برگزاری کارگاه و دوره ها، مسابقات و جشنواره‌ها برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

همچنین سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان در این نشست با تشریح برنامه‌ها و شیوه نامه گروه در سال تحصیلی جاری، گفت: در سال‌های اخیر هدف وزارت آموزش و پرورش، ارتقاء جایگاه و نقش سازمانی آموزشی و پرورشی گروه به منظور کیفیت بخشی به امور تربیتی مدارس بوده است.

حسین خلیفه اضافه کرد: در این مدت، گروه استان تلاش کرده است تا با روش‌های ابتکاری، در تحقق این هدف، تسریع ببخشد.

همچنین در پایان عزت گنجوی سرگروه درس تفکر و سبک زندگی استان گفت: از سرگروه های شهرستان و مناطق انتظار می رود با مطالعه شیوه نامه گروه، نسبت به اجرای آن اهتمام و تلاش کنند و زمینه مشارکت بیشتر دبیران را در جشنواره الگوهای برتر تدریس فراهم سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار