معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

شروع دوره آموزشی ارتقای معلمان چند مهارتی در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با هدف توسعه و تعمیق عدالت آموزشی دوره آموزشی ارتقای معلمان چند مهارتی با شرکت 600 دبیر شروع شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شروع دوره آموزشی ارتقای معلمان چند مهارتی در استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین درتاج با اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزشی برای دبیران اظهار کرد: در راستای برنامه عملیاتی و ابلاغی وزارت، طرح ارتقای معلمان چند مهارتی با هدف آموزش همکارانی که دروس غیر مرتبط یا نیمه مرتبط را تدرس می کنند، شروع شده است.

وی با بیان اینکه جامعه هدف، دبیران مدارس حاشیه شهر و مدارس روستایی است، خاطر نشان کرد: 600 دبیر دوره تحصیلی متوسطه اول در گروه های درسی ادبیات فارسی، ریاضی، علوم تجربی، کار و فناوری، هنر، عربی، پیام های آسمانی و مطالعات اجتماعی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

درتاج ادامه داد: برگزاری این دوره به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند هم استانی و توسط سرگروه های آموزشی استان اجرا می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح از 20 آبان شروع شده و تا 14 اسفند سال جاری ادامه دارد، گفت: پس از پایان دوره، دبیران شرکت در طرح باید در آزمون پایانی شرکت و گواهی قبولی دریافت کنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش دبیران در توسعه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی آموزشی، عنوان کرد: ارتقا توان علمی دبیران، تاثیرات زیادی در ارتقای بهره وری و آموزش دانش آموزان آسیب پذیر دارد.

درتاج در پایان تاکید کرد: امیدواریم برگزاری این دوره در بهبود پوشش تحصیلی و نرخ گذر و ارتقا آموزشی موثر و پرکاربرد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار