دستگاه های اجرایی برتر در توسعه سوادآموزی تجلیل شدند

بوشهر(پانا)_ 5 دستگاه برتر اجرایی در توسعه سوادآموزی با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرایی برتر در توسعه سوادآموزی تجلیل شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست تجلیل از دستگاه‌های برتر در عرصه سودآموزی گفت: یکی از رویکردهای مهم سوادآموزی استفاده مطلوب از فرصت های مشارکت بین بخشی و بهره گیری از تجربیات و تخصص های صاحب نظران و نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

سید مجتبی هاشمی نژاد ادامه داد: در این راستا معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اقدام به برگزاری نشست ها و جلسات متعدد و همچنین انعقاد تفاهم نامه با سازمان­ها، نهادها و سازمان های مردم نهاد کرده است.

وی در خصوص تجلیل از دستگاه های برتر خاطر نشان کرد: شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد و کم سواد، تامین آموزش دهنده مورد نیاز، تبلیغ و اطلاع رسانی، چاپ پیام‌های سوادآموزی و تدوین محتوای آموزشی و ترویجی از جمله شاخصه‌های این تجلیل است.

هاشمی نژاد افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره)، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، دانشگاه علوم پزشکی، کتابخانه‌های عمومی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز بوشهر به عنوان دستگاه‌های برتر اجرایی توسط استاندار بوشهر تجلیل شدند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مصوبه 595 شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این مصوبه بر همکاری، همراهی و اهتمام همه دستگاه ها، موسسات، شرکت ها و سازمان ها به منظور تحقق کامل با سوادی در کشور از طریق اجرای برنامه سوادآموزی تاکید شده است.

وی تاکید کرد: با دستور استاندار بوشهر در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف شده است تا شاخص فعالیت سوادآموزی به عنوان یکی از ملاک‌های ارزیابی درون دستگاهی و انتخاب دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار