با حضور خبرنگاران فرهنگی:

دومین روز دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویر

یاسوج (پانا) - دومین روز دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 6 نفر از خبرنگاران فرهنگی در دفتر سازمان دانش اموزی استان و با موضوع فنون گزارش نویسی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین روز دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا در کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد + تصاویر

این دوره به صورت ویدئو کنفرانس از تهران و به صورت سراسری در تمامی استان ها با حضور اساتید علوم ارتباطات و روزنامه نگاری برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا از صبح روز شنبه ۲۴ آبان ماه با موضوع اصول خبرنویسی آغاز شد؛ این دوره امروز ۲شنبه باموضوع فنون گزارش نویسی پیگیری شد و و در روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه با موضوع آشنایی با فنون مصاحبه به اتمام خواهد رسید همچنین در روز شنبه اول آذرماه نیز آزمون‌ آنلاین این دوره برگزار خواهد شد.

سید نظام مرادی افزود: برای شرکت کنندگان در دوره در صورت موفقیت در آزمون پایانی گواهی دوره مقدماتی تربیت مدرس خبرنگاری و کارت معتبر مدرس خبر صادر می‌شود .

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا در سه مرحله مقدماتی،تکمیلی و تخصصی برگزار می شود ، پس از موفقیت در این دوره ها مدرسین خبرگزاری‌پانا در شهرستانهای محل اقامت خود و مناطق همجوار می‌توانند نسبت به آموزش دانش آموزان علاقمند حضور در عرصه‌خبر و اطلاع رسانی اقدام کنند.

مرادی ادامه داد: توسعه امر خبروخبرنگاری و... دربین دانش آموزان علاقمند و تربیت افرادی مسئولیت پذیر و مطالبه گر برای آینده جامعه از اصلی ترین اهدافی است که این سازمان دنبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار