دخالت علمی و عملی نظام مهندسی معدن در فعالیتهای معدنی

تبریز(پانا) - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت ورود سازمان نظام مهندسی به فعالیتهای معدنی در وجوه علمی و عملی ضروری است .

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دخالت علمی و عملی نظام مهندسی معدن در فعالیتهای معدنی

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی حبیب امین زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه انتخاب هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظانم مهندسی معدن استان افزود : انتظار می رود تشکیلات نظام مهندسی معدن در همه فعالیتهای معدنی اعم از کلیه عملیات پی جویی برای یافتن کانسارها و اکتشاف و استخراج معادن و کانه آرایی کانسنگ و فرآوری مواد معدنی و متالورژی استخراجی راهکارهای علمی و عملی ارائه کند .

وی ادامه داد : استفاده از ذخایر مواد معدنی، منجر به کاهش منابع طبیعی شده و بکارگیری بهترین شیوه های علمی و رعایت اصول و قواعدفنی و مهندسی به منظور افزایش بهره وری منابع معدنی اهمیت زیادی دارد.

امین زاده با بیان اینکه آینده معدن و معدنکاری باید از سوی مهندسان و کارشناسان آن ترسیم شود اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی معدن برنامه های لازم برای تربیت کارشناسان و مسولین فنی متعهد را در دستور کار خود قرار دهد .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به آغاز فرآیند هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن گفت : طبق برنامه زمانبندی ، این انتخابات نیمه دوم اسفندماه سالجاری برگزار می شود .

امین زاده تاکید کرد : فرایند اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن در حال رصد است و با رفتارهای غیر قانونی برخورد خواهد شد .

در این جلسه آقایان وحید ورشوچی، صمد قلمی، مجتبی منافی، سجاد حیدری و علی معزز از بین ۱۳ کاندید، به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات هفتمین دوره نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

هیات اجرایی متشکل از افراد منتخب ، برخی از مدیران سازمان صمت استان و نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت ، نظارت بر روند اجرای صحیح و قانونی انتخابات را برعهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار