رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان :

ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در استان زنجان

زنجان (پانا) - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان بر ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها باید به طور مداوم صنوف را رصد کرده و حتی الامکان پیش از طرح در جلسات کمیسیون نظارت آنها را ساماندهی نمایند.

وی با اشاره به میزان واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب گفت: هم اکنون در سطح استان 24 هزار واحد صنفی دارای پروانه بهره برداری و 2500 واحد فاقد پروانه وجود دارد.

این مقام مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته در مورد این واحدها عنوان کرد: بازرسان اتاق اصناف با مراجعه به واحدهای فاقد پروانه ، پس از ارائه اخطاریه ده روز مهلت دریافت پروانه را به صنوف متخلف می دهند که در صورت عدم انجام ، با حضور نیروی انتظامی واحد مربوطه پلمپ می شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: همین طور در خصوص پروانه های کسب منقضی شدن ، بازرسین پس از مراجعه به صنف مربوطه و ارائه اخطار در صورت عدم انجام اقدام در مدت زمان مشخص شده پروانه کسب واحد ابطال می گردد.

وی یادآور شد: هم اکنون تاریخ اعتبار 2100 واحد صنفی در استان منقضی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار