رییس اداره بهزیستی ملارد:

پیگیری و رفع مشکلات مراکز توانبخشی ملارد

ملارد(پانا)- برگزاری نشست تخصصی با هدف پیگیری و رفع مشکلات مراکز توانبخشی با توجه به شرایط موجود صورت گرفته و جهت رعایت بهتر پروتکلها تعداد بسیار کمی از مدیران به نمایندگی تمامی مراکز در این جلسه حضور یافته اند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و رفع مشکلات مراکز توانبخشی ملارد

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، جلسه‌ای با حضور احمد خادم معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، دکتر ابراهیمی مسئول روابط عمومی، داود خادم رئیس اداره، معاونین و کارشناسان و تعدادی از مدیران مراکز توانبخشی نگهداری از معلولین تحت نظارت این اداره با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

احمد خادم، معاون توانبخشی استان نیز با بیان اهمیت نقش مراکز غیردولتی در پیشبرد اهداف سازمان گفت: مراکز غیردولتی با همکاری بهزیستی و ارگانهای دیگر می‌توانند اقدامات بسیار خوبی را در جهت ارائه خدمات به افراد کم‌توان انجام دهند که نمونه این موضوع را در همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان و دریافت و توزیع سریع واکسن آنفولانزا به بیماران مراکز غیردولتی مشاهده کرده‌ایم.

خادم گفت: باید تلاش کنیم در تامین موارد دیگر نیز همین‌گونه اقدام کرده تا بتوانیم با توجه به شرایط و خطرات موجود اوضاع را کنترل کنیم.
خادم تصریح کرد: انجام اقدامات کارشناسی و مددکاری در جهت بازتوانی افراد ساکن در مراکز و بازگشت این بیماران به خانواده موجب بهره‌مندی از مراکز توانبخشی روزانه می‌شود که همین امر تاثیر مثبتی در کنترل شرایط مراکز شبانه‌روزی دارد.
ا‌و تشریح کرد: مدیران مراکز با همکاری یکدیگر و تشکیل تشکل‌ها می‌توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و سریعتر موانع را برطرف کنند.
در پایان این نشست، مسئولین مراکز توانبخشی مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار