گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله؛ لژیونر ایرانی از اروپا راهی پرسپولیس می‌شود

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس برای ترمیم خط حمله خود قصد دارد با یکی از مهاجم‌های ایرانی شاغل در فوتبال اروپا قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله؛ لژیونر ایرانی از اروپا راهی پرسپولیس می‌شود

با قطعی شدن محرومیت عیسی آل کثیر از حضور در پرسپولیس تا فروردین 1400 که بدنبال اتهام عده‌ای در ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شد، باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی تلاش ویژه‌ای را برای جذب مهاجم انجام داد و گزینه‌های مختلفی هم در این راه مطرح شدند.

گزینه اول پرسپولیس برای خط حمله رضا قوچان‌نژاد بود که به هر صورت توافق برای حضور او در ایران انجام نشد تا این بازیکن همچنان به حضور در فوتبال اروپا و کشور هلند ادامه دهد. در همان مقطع که نام رضا قوچان‌نژاد مطرح شده بود، اسامی دیگری مانند پیمان بابایی و رضا شکاری هم به میان آمد که بابایی در تبریز ماند و به حضور در ماشین‌سازی ادامه خواهد داد و رضا شکاری هم فعلا درگیر پرونده فسخ قراردادش با تراکتور است و بعید به نظر می‌رسد با وضعیتی که دارد بتواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

اما در این میان، مدیران پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی سراغ یکی از شاگردان سابق او رفتند و گفته می‌شود روند مذاکرات برای حضور او در پرسپولیس به خوبی انجام شده است و احتمالا به زودی قرارداد این بازیکن امضا خواهد شد.

مهدی مهدی‌خانی مهاجم 23 ساله که تا سال 2022 با تیم واراژدین کرواسی قرارداد دارد و پیش از این شاگرد یحیی گل محمدی بوده است، گزینه مد نظر پرسپولیسی‌هاست که گفته می‌شود جعفر سمعیی مدیرعامل جدید پرسپولیس شخصا با این بازیکن مذاکره کرده و اجازه دخالت مدیر برنامه را در روند این انتقال نداده است.

بنابر شنیده‌ها، روند مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با این بازیکن و البته باشگاه کروات به خوبی پیش رفته است و احتمالا به زودی قرارداد این انتقال امضا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار