پیگیری درخواست مراجعه‌کنندگان سامانه دیده‌بانی در ملارد

ملارد(پانا)- علاوه بر پاسخگویی حضوری، با هدف کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، پیگیری امور مربوط به مددجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی ملارد از طریق سامانه ۱۴۸۲ دیده‌بان نیز صورت می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری درخواست مراجعه‌کنندگان سامانه دیده‌بانی در ملارد

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری درخواستهای مراجعه کنندگان از طریق سامانه دیده‌بان خبر داد.

داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات و درخواستهای مددجویان و مراجعه‌کنندگان با توجه به نیازهای ویژه این افراد در سازمان بهزیستی گفت: مددجویان و کم‌توانان تحت پوشش دارای شرایط خاص مالی و جسمی بوده که لازم است با اولویت به آنها پاسخگو باشیم.

خادم اضافه کرد: به همین منظور علیرغم حضور مسئول مدیریت عملکرد و کارشناسان و مددکاران در ستاد و مراکز غیردولتی جهت ارائه طریق به جامعه هدف، افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی دیده‌بان به شماره تماس ۱۴۸۲ در خصوص ثبت انتقادات، ایده‌ها ، پیشنهادات و شکایات خود اقدام کنند.

الهه عامری مسئول مدیریت عملکرد این اداره نیز در این خصوص بیان داشت: در شرایط کنونی حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، بویژه در افراد با شرایط ویژه مانند کم‌توانان، از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور باتوجه به دسترسی ریاست و دفتر مدیریت عملکرد تمامی موارد ثبت شده در سامانه مذکور در بازه زمانی حداقل ۴۸ و حداکثر ۷۲ساعت رسیدگی و پاسخ مربوطه به همراه مستندات ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار