افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان درکه آموزش و پرورش منطقه1

تهران(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 از افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان درکه آموزش و پرورش منطقه 1 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  مرکز رفاهی فرهنگیان درکه آموزش و پرورش منطقه1
فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه 1 در حاشیه افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان درکه در گفت و گو با پانا گفت: در راستای سازمان‌دهی و ساماندهی امور رفاهی فرهنگیان و اعتلای منزلت اجتماعی معلمان همواره ظرفیت‌های موجود را با رویکرد تحولی به‌ویژه در حوزه رفاه همواره مورد توجه و بهبود بوده است. همه ما تمام قد و با تمام قوا جهت بهینه سازی و استفاده از ظرفیت ها و افزایش خدمات به صورت کمی و کیفی برای رفاه همکاران فرهنگی عزیزمان تلاش می کنیم.
وی افزود: البته با توجه به شیوع کرونا و ایجاد شرایط خاص همکاران فرهنگی ما امکان استفاده حداکثری از اماکن رفاهی منطقه را ندارند، ولی مسئولین منطقه یک در این بازه زمانی با برای افزایش ظرفیت ها و جلب رضایت همکاران تلاش کردند.
سید مومن در ادامه تصریح کرد: با وجود بحران مالی، با کمک خیرین گرانقدر برخی پروژه های نیمه تمام را به اتمام رسیده است. امکانات این مجموعه شامل قسمت‌های هتل، باغ رستوران و تالار است. هتل با فضایی در شأن همکاران فرهنگی ( 4 طبقه متشکل از 30سوئیت و ظرفیت 100تخت ) است.
وی اضافه کرد: سوئیت‌ها مجهز به سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، یخچال، میز غذاخوری و.... هستند. همچنین هتل دارای آسانسور است. باغ رستوران متشکل از چندین آلاچیق در فضای باز و همچنین فضای سنتی با ظرفیت 200 نفر است. این مجموعه دارای 2 تالار مجزا (خواهران و برادران) با ظرفیت 400 نفر است که با طراحی به‌روز و در شأن فرهنگیان محترم نوسازی و تجهیز شد. این مجموعه دارای آشپزخانه مرکزی است که تماماً تجهیز و نوسازی شده است.
گفتنی است 1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور و 3 طرح درمانی در شهرهای کرمان، قم و مشهد، توسط ریاست جمهوری در اواخر هفته گذشته افتتاح شد. یکی از پروژه های افتتاح شده مرکز رفاهی فرهنگیان درکه آموزش و پرورش منطقه1 بود و هنگام این افتتاح الهیار ترکمن معاون وزارت آموزش و پرورش، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ساداتی فرماندار شمیرانات، بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و سیدمومن سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 در محل خانه معلم درکه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار