برنامه‌های شهر زیر زمینی در هفته کتاب

تهران (پانا) - جزئیات برنامه‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در هفته کتاب اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های شهر زیر زمینی در هفته کتاب

به گزارش شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، به مناسبت هفته‌ کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه سال جاری برنامه‌هایی توسط معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران تهیه و اجرا می‌شود.

در این هفته از مسافرانی که عجله‌ کمتری دارند دعوت می شود در استودیوهای مترو حاضر شده و صفحاتی از یک کتاب را بخوانند، بعد ازاین کارصدای مسافرانی که صفحات این کتاب‌ها را می‌خوانند در برنامه‌های مختلف رادیو مترو و صفحات اجتماعی پخش می‌شود.

این کار با هدف تشویق بیشتر مسافران به کتابخوانی و ایجاد یک تعامل دو طرف مسافران با معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو انجام می‌شود.

در این هفته سازه‌های حجمی از پنج کتاب با عنوان‌های مختلف در ایستگاه میدان حضرت ولیعصر(عج)اجرا شده است. همچنین در قطارها نیز صفحات منتخب تعدادی از کتاب‌ها نصب شده و مسافرانی که در قطار هستند، با مطالعه این کتاب‌ها ترغیب به خواندن کامل کتاب می‌شوند و یا حداقل چند پاراگراف از این کتاب‌ها را در حین سفر بخوانند.

در این هفته همراه با اپلیکیشن‌های ارائه‌ کتاب کار دیگر ی نیز انجام شده و مسافران می‌توانند با اسکن ‌کیوآرکدهایی‌ که در ایستگاه‌های مترو نصب شده به کتاب‌های متنوع در قالب طرح «کتاب بخوانیم» دسترسی پیدا کنند.در این فضا مسافران با اسکن کدهای کیو آر مربوط به این اپلیکیشن یک سری کتاب‌ها صوتی و فایل به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است؛ پادکست مفصلی نیز با موضوع کتاب و کتابخوانی تهیه شده که در ایستگاه‌های منتخب پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار