مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست مجازی مدیران مناطق:

مهمترین وظیفه مدیران در شرایط فعلی نظارت بر چگونگی ارتباط دانش‌آموزان با فرآیند آموزش است

تهران(پانا)- نشست مجازی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با مدیران مناطق آموزشی شهرستان‌های استان تهران از طریق شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین وظیفه مدیران در شرایط فعلی نظارت بر چگونگی ارتباط دانش‌آموزان با فرآیند آموزش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو صبح امروز در نشست مدیران مناطق 21 گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که از طریق شبکه شاد برگزار شد به تبیین طرح آشتی با آموزش (آبا) برای دانش‌آموزان ترک تحصیل کرده و جامانده از تحصیل پرداخت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مهمترین وظیفه مدیران در شرایط فعلی را نظارت بر چگونگی ارتباط دانش‌آموزان با فرآیند آموزش دانست و گفت: با توجه به مشکلات بوجود آمده متاثر از ویروس کرونا حفظ جریان آموزشی جاری بسیار حایز اهمیت است و باید سعی کنیم مشکلات آموزشی با قابلیت‌های فعلی را به کمترین حد امکان برسانیم.

وی با گوشزد کردن آفات بد شرایط موجود بر سیر آموزشی برای دانش‌آموزان در سالهای بعد را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: باید سعی کنیم این مشکلات را درهمین شرایط کنترل کنیم و به حداقل برسانیم و با برقرای ارتباط با دانش‌آموزان رصدهای آموزشی را انجام دهیم تا متوجه شویم چند درصد از دانش‌آموزان ما از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد و دیگر فضاهای مجازی و آموزشهای تلویزیونی توانسته‌اند همراه با آموزش مطالب درسی را پی بگیرند.

صیدلو در ادامه با اشاره به طرح آشتی با آموزش (آّبا) گفت: به کمک مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی و خیرین این طرح درسطح استان به اجرا در خواهد آمد تا دانش آموزانی که به هر دلیل و نبودن امکانات نتوانسته اند در فرآیند آموزش قرار بگیرند و از تحصیل جامانده اند را به چرخه آموزش وارد کنیم.

وی در پایان اولویت کاری همه همکاران را در هر شرایطی خدمت به نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: بررسی و ارزیابی از عملکرد مدیران مدارس نیز باید در اولویت کاری مدیران و معاونان مناطق قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار