دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در تهران توقیف شد

تهران (پانا) - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 33 قلم دارو و مکمل ورزشی‌های قاچاق در مرکز تهران به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در تهران توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری 113 بازار با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انبار متروکه ای در حوالی خیابان ناصر خسرو مقدار فراوانی دارو و مکمل های ورزشی قاچاق را جمع آوری و خارج از چرخه سازمان غذا و دارو توزیع می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات کلانتری بازار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی انباری متروکه و هویت متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی جرایم پزشکی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و موفق شد ضمن دستگیری متهم40 ساله، 33 قلم دارو و مکمل های ورزشی قاچاق اعم از 13 کارتن مکمل پودری به وزن های مختلف و تعداد 8 کارتن انواع قرص های غیر مجاز و 12 بسته انواع مایع های تزریقی و خوراکی در مجموع 83 هزار و 470 عدد داروی قاچاق کشف کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ 5 میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار