مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان:

یکی از اهداف حراست تامین امنیت سرمایه‌ها و دارایی‌های فیزیکی و معنوی نظام است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مرکزی حراست در نشست آموزشی و توجیهی حراست‌ها و مسئولین انتظامات دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور امنیت در حوزه‌های مختلف را شامل امنیت کشور، امنیت اقتصادی، رفاه شهروندان، امنیت اماکن و سازمان ها، اسناد و ....دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف حراست  تامین امنیت سرمایه‌ها و دارایی‌های فیزیکی و معنوی نظام است

حمیدرضا حوری مشاور ریاست و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فرهنگیان در نشست آموزشی و توجیهی حراست ها و مسئولین انتظامات دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با عنوان "حفاظت اماکن و پدافند غیر عامل" به جایگاه ویژه حفاظت فیزیکی در دستگاه ها اشاره و بیان کرد: یکی از عوامل لازم برای حفظ و ارتقاء کشور امنیت که در کنار آموزش و سایر مولفه ها پرداختن به آن ضروری است. امنیت در حوزه های مختلف شامل: امنیت کشور، امنیت اقتصادی، رفاه شهروندان، امنیت اماکن و سازمان ها، اسناد و ....است.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست اظهار کرد: حراست مجموعه ایست که هدف آن حفظ و تامین امنیت سرمایه ها و دارایی های فیزیکی و معنوی نظام در سازمان ها است .این سرمایه ها در دو بخش ملموس و غیر ملموس تقسیم می شوند ، ملموس مانند نیروی انسانی، اماکن و تاسیسات و اسناد و.... و بخش غیر ملموس مانندساختارها، رویکردها و روندها و ...

حوری در ادامه به تاریخچه حفاظت فیزیکی در کشور اشاره و تصریح کرد: بعد از بسیج، بزرگترین سازمان انقلابی کشور حراست است و نیروهای حفاظت فیزیکی سهم عمده ای از این سازمان را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: حفاظت فیزیکی در دو بخش عمده دنبال می شود 1. نیروی انسانی 2. سامانه های حفاظت و حراست که خود به دو بخش مکانیکی و غیر مکانیکی تقسیم می شود.

مشاور ریاست و مدیرکل دفتر مرکزی حراست در پایان به سوالات حاضرین در جلسه ویدئو کنفرانس پاسخ داد.

نشست مسئولین حراست امور استان، پردیس و مراکز دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور مورخ 19 آبان ماه با حضور مدیرکل حفاظت اماکن و پدافند غیر عامل سازمان حراست کل کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار