بادامچیان: سیاست خارجی نظام با تغییر روسای جمهوری آمریکا تغییر نخواهد کرد

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره رویکرد سیاست خارجی نظام با توجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، گفت همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سیاست خارجی نظام با تغییر روسای جمهوری آمریکا تغییر نخواهد کرد چرا که دولت‌ها در آمریکا تابع سیاست‌های از پیش تعیین شده هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بادامچیان: سیاست خارجی نظام با تغییر روسای جمهوری آمریکا تغییر نخواهد کرد

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره آسیب‌های گوناگون بیماری کرونا در کشور و افزایش محدودیت‌ها، از دولت خواست با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب دیده شرایط کرونا حمایت جدی داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان آن در کشور نیازمند مدیریت منسجم و تصمیم‌های متقن و کارشناسی قرارگاه فرماندهی و نیز داشتن ضمانت اجرایی است.

بادامچیان تصریح کرد: مسوولان باید در مدیریت بحران کرونا ضمن پرهیز از تناقض در گفتارها و اقدام‌ها، نسبت به دوگانگی برخورد با تجمعات نیز توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: باتوجه به موفقیت‌های طب سنتی در برخی کشورها برای درمان کرونا، دولت از ظرفیت‌های طب ایرانی برای کاهش عوارض و درمان بیماری کرونا در کشور بهره‌برداری کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با قدردانی از اقدام‌های اخیر وزارت صمت گفت: این وزارتخانه و دستگاه‌های دیگر در بحران کرونا تلاش کنند که با استفاده از توانمندی‌های داخلی نسبت به رفع مشکلات مردم و تأمین کالاهای ضروری آنها اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به عدم تغییر در سیاست خارجی نظام با توجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، سیاست خارجی نظام با تغییر روسای جمهوری آمریکا تغییر نخواهد کرد چرا که دولت‌ها در آمریکا تابع سیاست‌های از پیش تعیین شده هستند و مواضع ترامپ و بایدن هم نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است.

بادامچیان اضافه کرد: نظام مستقل و ظلم‌ستیز جمهوری اسلامی نیز سیاست‌های اصولی و اساسی خود را در هر شرایطی خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بایدن رییس‌جمهوری بسیار ضعیف و متزلزلی است؛ زیرا دچار اختلافات شدید مردان پشت پرده و خاکستری آمریکا است.

بادامچیان افزود: آمریکا در بحران‌های شدید کرونایی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی غرق است و امید نجات از غرق شدگان، غلط است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو از حرکت فعال مشترک جامعه روحانیت مبارز استقبال کرد و اظهار امیدواری کرد که در انتخابات ۱۴۰۰ ملت شاهد وحدت همه نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

بادامچیان درباره آخرین تحولات منطقه نیز گفت: اوضاع منطقه در آینده تحولات خاصی را خواهد داشت؛ کشورهایی که دیروز با دستور ترامپ با ملت‌های اسلامی سیاست‌های خصمانه داشتند و با رژیم صهیونیستی سازش کردند، با خشم ملت‌های مسلمان منطقه روبرو خواهند شد و بحران آمریکا هم نمی‌گذارد از آنها حمایت کنند و بهتر است هرچه زودتر از این مسیر خطرناک برگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار