رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب به مناسبت هفته کتاب در اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل خبر داد ۲۰۰ عنوان کتاب طی امسال در اردبیل چاپ شده که این کتاب‌ها در هفته کتاب به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب به مناسبت هفته کتاب در اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طی امسال ۲۰۰ عنوان کتاب در استان اردبیل چاپ شده که در هفته کتاب از تعدادی از این کتاب‌ها به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

او افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های هفته کتاب به صورت مجازی و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه‌ها فراهم شده است.

بحرالعلومی گفت: چاپ کتاب‌ها با موضوع و مسائل روز اولویت اساسی است و در این زمینه کتابی با عنوان آموزش پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل چاپ شده است.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب در تعدادی از کتاب خانه‌های استان به خریداران تخفیفات ۲۰ درصد ارائه می‌شود و کتابخانه‌های سیار درشهر‌ها و مناطق روستایی راه اندازی می‌شود.

او از برگزاری مسابقات کتاب خوانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اردبیل خبرداد و افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی اولویت اساسی است که باید همگان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار