تجمیع بخشنامه‌های کرونایی حوزه امور اجتماعی مراکز بهزیستی

تهران (پانا) - بخشنامه‌های سازمان بهزیستی کشور در جهت پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری کووید۱۹، تجمیع و به روز رسانی و در بخشنامه‌ای از سوی کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی به همه مدیران کل بهزیستی استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجمیع بخشنامه‌های کرونایی حوزه امور اجتماعی مراکز بهزیستی

به گزارش سازمان بهزیستی کشور، این بخشنامه برای مراکز امور آسیب‌دیدگان و اورژانس اجتماعی، ‌مراکز ارائه خدمات توانبخشی در منزل، ‌مراکز مراقبت در منزل، مراکز روزانه توانبخشی، برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه(CBR)، کمیسیون‌های پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت، مددکاری پرونده های توانبخشی و همچنین برای افراد دارای معلولیت صادر شده است.

در متن این بخشنامه آمده است: تداوم پاندمی، تشدید بیماری و تعدد مکاتبات ابلاغ شده و بازخوردهای اسـتانی این کمیته را برآن داشت ضـمن به‌روزرسانی و تجمیع مطالب، حذف موارد تکراری، تاکیـد بر نکات ضـروری و جهت سـهولت دراسـتفاده توسط همکاران بسـته پیوست را آماده کند که تحت عنوان «دستورالعمل پیشگیری و کنترل پاندمی کووید ۱۹ در حوزه اجتماعی» به انضمام پیوست های اختصاصی ابلاغ می‌شود.

در این بخشنامه از مدیران مراکز استانی خواسته شده تا مفاد این دستورالعمل به اطلاع همه مراکز مرتبط در سطح استان رسانده شود. همچنین بخشنامه‌های قبلی مرتبط با موضوع کووید ۱۹ در حوزه مذکور لغو اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار