برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در ۶ ماهه اول امسال در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص اجرای برنامه های گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی گفت: بیش از 5هزار و پانصد برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در حوزه ورزش همگانی و روستایی در ۶ ماهه نخست امسال در استان اردبیل برگزار شده است.

او افزود: از این تعداد برنامه نیمی برای بانوان و نیمی برای آقایان اجرا شده که شامل، پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، برگزاری همایش ها وجشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت بوده است.

انوشیروانی گفت: ۹۰۹۲۸ نفر از بانوان و ۱۳۷۸۰۵ نفر از آقایان استان توانسته اند در برنامه های ورزش همگانی و روستایی که شامل برنامه های فرهنگی و ورزشی است،در ۶ ماهه نخست امسال شرکت کنند.

او تصریح کرد: امید است با برگزاری برنامه های مختلف و جذاب دیگر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۶ ماهه دوم سال بتوانیم شاهد حضور بیشتر ورزشکاران استان در برنامه های فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده باشیم.

انوشیروانی افزود: در این برنامه بیش از ۲۲۸ هزار نفر از بانوان و آقایان استان شرکت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار