ناهید طباطبایی هشتمین مهمان «گفتارهای آنلاین هنر فردا»

تهران (پانا) - گفت‌وگو با ناهید طباطبایی، با موضوع نویسندگی و کتاب، دوشنبه 26 آبان‌ماه ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه «هنر فردا» پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ناهید طباطبایی هشتمین مهمان «گفتارهای آنلاین هنر فردا»

به گزارش روابط‌عمومی موسسه فرهنگی- هنری «هنر فردا»، ناهید طباطبایی، مهمانِ هشتمین ویژه‌برنامه «گفتارهای آنلاین هنر فردا» با موضوع نویسندگی و کتاب خواهد بود.
ناهید طباطبایی، متولد 1337 در تهران است. رمان «چهل سالگی» از آثار شناخته شده اوست که با کارگردانی علیرضا رئیسیان به فیلم سینایی تبدیل شد. داستان «همایون» از مجموعه داستان «جامه‌دران» نیز به‌طور مشترک توسط ناهید طباطبایی و حمیدرضا قطبی به فیلم‌نامه فیلم «جامه‌دران»» تبدیل شد که دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را از جشنواره فیلم فجردریافت کرد. از دیگر آثار او می‎توان به «سور شبانه»، «رکسانا نیستم اگر...»، «ستاره سینما»، «برف و نرگس» و «آبی و صورتی» اشاره کرد.
این ویژه‌برنامه، دوشنبه 26 آبان‌ماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام: https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد. لازم به ذکر است؛ این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار