مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور:

سلامت و امور رفاهی و آسایش کارکنان را همواره در اولویت قرار می‌دهیم

تهران (پانا) - مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در نشست مشترک با مدیرکل استان به بررسی وضعیت اداری و پرسنلی پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سلامت و امور رفاهی و آسایش کارکنان  را همواره در اولویت قرار می‌دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طی سفر یک‌روزه به استان گیلان، از بخش های مختلف اداره کل نوسازی مدارس این استان بازدید کرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن بازدید از دوایر و واحدهای مختلف اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان با کارکنان گفت و گو و در جریان مسائل و مشکلات اداری و پرسنلی قرار گرفت و به بررسی روند امور پرداخت.

علی مناهی سپس در نشست مشترک با علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان،از تلاش های صورت گرفته در استان به منظور ارتقا و بهینه‌سازی نظام اداری قدردانی کرد و گفت: رضایتمندی همکاران و انگیزه مضاعف آنان نشانی از همدلی قابل تحسین و توصیف می باشد .

وی با بیان اینکه آموزش مستمر و به روز آوری در حوزه نیروی انسانی موجب ارتقای کارایی و بهره وری مجموعه می شود، خاطر نشان کرد: توجه به مسائل انگیزشی و طراحی فرایندهای استاندارد و هماهنگ و انجام ارزیابی‌های دوره‌ای از ضروریات ارتقا سطح فعالیت ها در راستای پیشبرد اهداف سازمانی است.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهتمام سازمان در زمینه جذب و به کارگیری نیروی انسانی متخصص و متعهد گفت: در بحث استخدام شایسته گزینی باید مورد توجه جدی قرار گیرد و با جذب نیروی متخصص و توانمند، شاهد پیشرفت و ارتقای ادارات کل استان‌ها خواهیم بود.

علی مناهی با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان جزو استان‌هایی بوده در که در زمینه بیمه پرسنل خود عملکرد خوبی داشته است، افزود: بحث سلامت و امور رفاهی و آسایش کارکنان و توجه به مشکلات آنها را همواره در اولویت قرار می‌دهیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و اظهارداشت: استان گیلان در دو سال متوالی(98و97) توانست با تلاش های همکاران عنوان دستگاه برتر استان را کسب نماید و این نشانی از توجه همه کارکنان برای ارتقای نام اداره کل نوسازی مدارس در بین ادارات استان بوده و از توجه ویژه آنان به توسعه زیر ساخت ها برای آینده سازان ایران عزیز حکایت دارد.

علی دقیق همچنین از اهتمام اداره کل نوسازی مدارس گیلان به بحث آموزش سخن گفت و ابراز داشت: ارتقاء دانش فنی کارکنان را بسیار ضروری می دانیم و برای آموزش ضمن خدمت همکاران برنامه ریزی کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار