معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

دوران کرونا، فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در منزل

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد گفت یکی از ضروریات شرایط و دوران کرونا، اشاعه فرهنگ کتابخوانی در منزل است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دوران کرونا، فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در منزل

مهدی حسن زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در گفت و گو با پانا عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استانی کرونا، برنامه های هفته کتاب در شهرستان بجنورد از تاریخ 24 آبان ماه با شعار " دانایی و مانایی" در بستر فضای مجازی آغاز شده است.

حسن زاده، به ضرورت ایجاد ارتباط مستمر دانش آموزان با کتاب در راستای فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: گسترش موضوع کتابخوانی باید هر چه بیشتر در کشورمان مورد توجه قرار گیرد که البته بسیاری از ملت ما، کتابخوانی برایشان اهمیت خاص داشته و فرهنگ کتابخوانی در زندگی روزمره آنان در اولویت قرار دارد.

وی، اجرای برنامه هایی از جمله، تقسیم جزء خوانی قرآن کریم بین دانش آموزان جهت هدیه به روح شهیدان مدافع سلامت، نقاشی از کتابخانه من توسط دانش آموزان، معرفی بهترین کتاب از طرف دانش آموزان در یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای، برگزاری مسابقه نوشتن کتاب توسط دانش آموزان، طرح دستهای مهربان برای یار مهربان، به منظور اهداء کتاب توسط دانش آموزان به مدارس خود، انشاء نویسی دانش آموزان در رابطه با فواید هفته کتاب و کتابخوانی را از برنامه های خاص این هفته برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار