تمامی مدارس شهرستان کلات برای بهرمندی از عدالت یکسان آموزشی باید با هم لینک شوند

کلات(پانا)-جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات با حضور مدیریت، معاونین کارشناسان اداری در محل سالن جلسات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مدارس شهرستان کلات برای بهرمندی از عدالت یکسان آموزشی باید با هم لینک شوند

رمضان پروانه در این جلسه تشریح کرد: به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اهمیت سلامت همکاران عزیز پیشکسوتمان، امسال امکان برگزاری مراسم تکریم به صورت حضوری وجود ندارد و این امر را بر عهده مدیران محترم مدارس قرار داده ایم، لوح تقدیر و هدیه ناقابلی تهیه شده است تا به نحو احسن و مقتضی در مراسمی که توسط مدیران مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود،به همکاران عزیزی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند اهدا و آنان را تکریم کنند.

وی افزود: همکاران خوبمان در ایام تعطیلی آموزش های حضوری، مجاهدت های خوبی را انجام داده اند و هیچوقت از این مهم غافل نشده اند و به جد پیگیر آموزش ها چه در بستر شبکه شاد و چه در ارائه محتواهای آموزشی بوده اند. روش های ابتکاری و خلاقانه برخی از همکارانمان در مدارس در این زمینه ستودنی است، هرچند برای ما و معلمانمان اولویت حضور بر سر کلاس های درس و آموزش های حضوری است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در ادامه گفت: برای ارتباط با مدیران مدارس برنامه ریزی های لازم شده است و تمامی روستاهایی که امکانات و زیرساخت های لازم جهت انجام آموزش های غیر حضوری را نیز ندارند، با مدارس برخوردار و معین لینک می شوند تا از امکانات و عدالت آموزشی به صورت یکسان استفاده کنند، محتواهای آموزشی که در اختیار‌ مدارس مقاطع ابتدایی جهت استفاده دانش آموزان قرار گرفته شده تا پایان بهمن ماه تهیه شده است و برای سایر مقاطع هم دبیران محترم برنامه ریزی داشته و دارند.

رمضان پروانه اظهار کرد: همکاران محترم اداری در بحث توزیع ساعات درسی به خوبی ابلاغ های مربوطه را صادر کرده اند و بسی جای تقدیر و تشکر دارد ولی این موضوع را نیز تاکید کردیم که صدور هر گونه ابلاغ غیرواقعی ممنوع بوده و برخوردهای لازم در این خصوص خواهد شد.

پروانه بیان کرد: در سال تحصیلی جاری فرایند توزیع کتب درسی را به خوبی و بدون هیچ دغدغه ای به پایان رساندیم و این میسر نمی شد مگر با همراهی، همکاری و برنامه ریزی درست عوامل دخیل در امر توزیع کتب شهرستان.

وی اظهار کرد: بازماندگان از تحصیل از موضوعات مهمی است که ما هم اکنون از میانگین استانی نیز بالاتر قرار گرفته ایم و توانسته ایم موفق عمل کنیم اما این کافی نیست. هیچ دانش آموزی نباید بخاطر منابع مالی و نداشتن امکانات آموزشی از تحصیل باز ماند و باید به هر نحو ممکن عزیزانی که جا مانده اند در مدارس جذب شوند و ما اعتبار ویژه ای جهت جذب بازماندگان از تحصیل اختصاص داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان گفت: امیدواریم با همکاری همه همکاران گرامی بتوانیم از این برهه از زمان که بیماری کرونا بر تمام امورات و فرایندها تاثیر گذاشته است به خوبی گذر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار