رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه:

خانه بهداشت پوزگاه و عباسی افتتاح شد

گناوه(پانا)_ رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت خانه بهداشت روستاهای عباسی و پوزگاه پس از نوسازی با حضور امام جمعه شهرستان گناوه، نماینده خیر پروژه و مسئولین شهرستانی افتتاح شد .

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خانه بهداشت پوزگاه و عباسی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه، محمد بازیاری اظهار کرد: بنای جدید خانه‌های بهداشت روستای پوزگاه و عباسی در سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی تصریح کرد: ساخت ساختمان خانه بهداشت پوزگاه به مساحت ۸۰ متر و خانه بهداشت عباسی به مساحت ۹۰ متر توسط پیمانکار طرف قرارداد شبکه بهداشت و درمان گناوه شروع شد ولی بعد از پیشرفت ۷۰ درصدی به دلیل کمبود بودجه پروژه متوقف شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت : در سال جاری به همت موسسه خیریه امام حسین (ع) کار نیمه‌تمام این دو خانه بهداشت به اتمام رسید.
بازیاری با بیان اینکه برای خانه بهداشت پوزگاه ۱۴۰ میلیون تومان و خانه بهداشت عباسی ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شده است اظهار کرد : خانه بهداشت روستای پوزگاه در سال ۱۳۶۹ تأسیس شد و در حال حاضر با یک بهورز به جمعیت ۶۳۸ نفری این روستا خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه خاطرنشان کرد: خانه بهداشت عباسی در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و تاکنون با دو بهورز به جمعیت تحت پوشش این روستا خدمات ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار