دوره تربیت مدرس خبرنگاری در زاهدان برگزار شد

زاهدان (پانا) - دوره تربیت مدرس خبرنگاری ویژه فرهنگیان از امروز شنبه به مدت سه روز توسط خبرگزاری پانا در زاهدان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره تربیت مدرس خبرنگاری در زاهدان برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پانا اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی سازمان دانش آموزی تربیت نسل رسانه ای کشور در خبرگزاری پانا است.

محمود همت ادامه داد: براساس بسته تحولی جدید سازمان دانش آموزی با شعار "هر دانش آموز یک نقش اجتماعی" آموزش اصول خبرنگاری به دانش آموزان در اولویت کاری این سازمان قرار گرفته است.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مقدمه آموزش خبرنگاری به دانش آموزان تربیت مدرسان علاقمند به این حرفه است که بر همین اساس دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا با هدف آموزش ۱۰ مدرس از میان معلمان و همکاران فرهنگی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان در زاهدان برگزار شد و ۲ روز دیگر نیز ادامه دارد.

همت تصریح کرد: این دوره به صورت ویدئو کنفرانس از تهران و به صورت سراسری در تمامی استان ها با حضور اساتید علوم ارتباطات و روزنامه نگاری برگزار می شود.

همت با اشاره به اهمیت وجود حرفه خبرنگاری در شهرستان ها و مناطق سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از شهرستان های زاهدان، زابل، سراوان، ایرانشهر و چابهار حضور دارند و بعد از این دوره به اصول خبرنگاری را به دانش آموزان در شهرستان ها آموزش خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: براساس بسته تحولی جدید آموزش ۱۰ مدرس و ۲۰۰ دانش آموز خبرنگار از جمله اهداف سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی جاری است.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کشف استعدادهای خبرنگاری در میان دانش آموزان و تربیت افرادی مسئولیت پذیر و مطالبه گر برای آینده جامعه از اصلی ترین اهدافی است که این سازمان دنبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار