در گفت‌وگو با پانا

صادق ورمزیار: استقلال شروع خوبی در لیگ برتر داشت اما این تیم هنوز مشکل فنی دارد

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال تهران معتقد است پیروزی در هفته اول لیگ برتر هر چند شروع خوبی برای استقلال در این فصل بود، اما این تیم همچنان ایرادهای فنی دارد که باید توسط کادر فنی دیده شود.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
صادق ورمزیار: استقلال شروع خوبی در لیگ برتر داشت اما این تیم هنوز مشکل فنی دارد

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط استقلال در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران گفت: « یک هفته از مسابقات لیگ گذشته و استقلال توانست مقابل تیم مس رفسنجان امتیاز کامل این مسابقه را کسب کند. این موضوع می‌تواند به ادامه کار استقلال بسیار کمک کند، اما در بحث فنی مشکلاتی وجود داشت که من فکر می‌کنم باید بیشتر آنها مد نظر قرار بگیرد و امیدوارم کادر فنی با چشم‌های تیزبین خود مشکلات را ببینند. »

وی در پاسخ به این سوال که تیم استقلال آمادگی حضور در رقابت‌های لیگ برتر و شانس قهرمانی دارد یا خیر، اظهار کرد: « به نظرم الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم، حداقل پنج الی شش هفته دیگر که تیم‌ها در چندین بازی به میدان رفتند، می‌توان در مورد شانس قهرمانی صحبت کنیم، اما به اعتقاد من استقلال اگر بتواند به نقاط ضعف خود غلبه کند یکی از تیم‌هایی دارای شانس قهرمانی محسوب می‌شود. تیم استقلال چندین بازیکن کلیدی و تأثیرگذار خود را در این فصل از دست داده، اما با این حال اگر بتواند شرایط را مدیریت کند و نقاط ضعف خود را حل کند می‌تواند تأثیرگذار باشد. »

پیشکسوت استقلال در مورد نقاط ضعف این تیم عنوان کرد: « فکر می‌کنم درست نیست در مورد نقاط ضعف استقلال به صورت آشکار صحبت کنیم، من ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد در مورد نقاط ضعف این تیم صحبت کنیم بهتر است آن را با کادر فنی در میان بگذاریم تا اینکه تیم‌های دیگر به نقاط ضعف استقلال پی ببرند. »

ورمزیار همچنین در مورد محکومیت استقلال در پرونده استراماچونی گفت: « مربیان و بازیکنان خارجی شرایط کاملاً متفاوتی با ایرانی‌ها دارند و روی قراردادهای خود و زمان پرداخت حقوقشان خیلی قانونمند هستند، آنها برخلاف ایرانی‌ها هستند که صبر و تحمل بالایی دارند و به دنبال طلب خود نمی‌رود. من خودم ۶۰۰ ، ۷۰۰ میلیون از استقلال طلب دارم اما هنوز به سراغ آن نرفتم. بنابراین ما باید در وهله اول خیلی مراقب نوع قرارداد آنها باشیم که ببینیم به چه صورت بسته می‌شود تا کار به فیفا و محکومیت کشیده نشود. »

وی خاطر نشان کرد: « متأسفانه در حال حاضر در پرونده استراماچونی استقلال محکوم به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو شده است که رقم سنگینی برای باشگاه خواهد بود، امیدوارم که بتوانند مبلغ آن را کمتر کنند هرچند که من در جزئیات نوع قرارداد و پرداختی آنها نبودم اما با این حال امیدوارم استقلال در این پرونده کمترین خسارت را متضرر شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار