امام جمعه زنجان در جلسه ساماندهی کمک های مومنانه:

مراکز نیکوکاری در جمع آوری کمک های مومنانه اقدامات و برکات خوبی داشته است

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زنجان در جلسه ساماندهی سومین دوره رزمایش کمک‌های مومنانه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای رفع مشکل نیازمندان بر ماهیت مسجد و محله محوری این کمک ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز نیکوکاری در جمع آوری کمک های مومنانه اقدامات و برکات خوبی داشته است

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حضرت آیت اله خاتمی، نماینده معزز ولی فقیه وامام جمعه مکرم زنجان در جلسه ساماندهی سومین دوره رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه که در سالن سپاه انصار المهدی (عج) برگزارشد گفت: فلسفه این رزمایش لبیک به ولی امر مسلمین است که باید با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب، مخلص و جوانان مومن و صالح وارد این عرصه شویم.

آیت اله خاتمی ادامه داد: مراکز نیکوکاری کمیته امداد در کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه به نحو مطلوبی عمل کرده اند و نیازمندان مساجد و محلات را به خوبی می شناسند.

وی یادآوری کرد: باید کمک های مردمی محله و مسجد محور باشد، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مقاومت بسیج بیشترین نقش را در این خصوص دارند که باید فعال شوند.

خاطر نشان می شود مرحله اول ودوم رزمایش ایران همدل وکمک های مومنانه از ماه مبارک رمضان وماه محرم وصفر آغاز واکنون مرحله سوم نیز با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) ،سپاه وموسسات خیریه در حال اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار